14 Şubat 2009 Cumartesi

Bir yıl daha olgunlaştım...:)))


Galiba matematiksel saymanın dışında benim tabirimle 'yaşsal' saymalarda otuz rakamını geçtikten sonra büyük rakamlara karşı bakış açısıda değişiyor. Şöyleki bundan 10-15 yıl önce biri bana 34 yaşındayım dediği zaman 'içimden vay be baya büyükmüş' derdim ama şimdi nedense bana tam olgunluk yaşı, genç yaşı hatta en güzel yaşlarmış gibi geliyor..çünkü 34 oldum...:))Sevgililer gününde 34 ...:))çoğu insana göre harika bir şey ama ben sevgililer gölgesinde kaldığım için bugün olmasından o kadar da memnun değilim..:))Ama yinede aşk ve kalplerden fırsat bulup kutluyorum doğum günümü. Ve bir yıl daha yaşlandım değil sadece bir yıl daha olgunlaştım demeyi tercih ediyorum..:)))


Mesaj ve telefonla arayan, çiçek ve pastalarıyla hatırlayan tüm dostlarıma teşekkürler iyi ki varsınız..:) Yukarıdaki resim canım kızıma ait hemen bana pc de çizip hediye etti, canım bitanem sana da çok teşekkürler...
Aşağıdaki fotoğrafta sevgililer günü için yapılan pastalardan bir kare bunu da izninizle kendime ve sizlere hediye ediyorum...:))


Sevgililer gününüz kutlu olsun, sevgi dolu günler diliyorum....

8 yorum:

Adsız dedi ki...

canım Ulviye, nice mutlu yıllara hayatım.

sıcacık sevgilerimle..

Nilay Cinisli dedi ki...

Canımcımm ortak bir yönümüz var ...Menşei farklı olsa da ikimiz için de çokk özel bir gün...
iyi seneler canımcım,doğum günün kutlu olsun

Adsız dedi ki...

Hiç bir zaman sevgililerin gölgesinde kalmadı benim doğum günüm:) Bilakis sadece bana ait bir gün oldu:))
Ne güzel pastalar onlar öyle,bayıldım..

Nice mutlu,hayırlı,huzurlu yaşlara irişin inşallah..

Karen Hanim dedi ki...

Kurabiyeleri çok beğendim.

Eya dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun, sevgiler

zehra

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım doğumm günün kutlu olsunnn!!!!

Sevgiler,
Evren

Unknown dedi ki...

Ulviye'cim gecmis dogum gunun kutlu olsun. Nice uzun, saglikli, mutlu,huzurlu ve hep sevdiklerinin yaninda oldugu yillar diliyorum canim.Daha yolun yarisina varmis:)

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım doğum günün kutlu olsun herşey gönlünce olsun