17 Ağustos 2009 Pazartesi

Viyolonsel Pasta ve tekrar merhaba

Küçük bir tatilden sonra tekrar merhaba. Gezdik, gördük, dinlendik ve yine çok şükür yuvamızdayız. Her güzel şey gibi tatilde bir çırpıda bitti..:((ama daha nice tatillere deyip devam edeceğiz..:))

Tatil fotoğraflarından önce yukarıdaki pastamızdan bahsetmek istiyorum, Melike hnm.'ın siparişi üzerine yapıldı, benim için bir zevkti çünkü hemen tatil sonrası bir spariş hem de konu olarak farklıydı..:)))ee farklı olan herşey benim için yeni heyecan olunca her şey bambaşka oluyor..:))
Bende burdan arkadaşının doğum gününü tekrar kutluyorum..:)

Bu yıl gerçekten leyleyi havada gördüm o kadar çok dolaştımki nerdeyse bir kuş misali. Önce ege kıyısını daha sonra batı karadeniz ama Kalkan inanılmaz, yolu düşenlere tavsiye ederim..:))Ölüdenizin de hakkını yememek lazım müthiş bir yer..:))

Gitmeyi düşünenlere yada henüz tatil yapamayanlara http://www.tatilvillam.com/ sitesini tavsiye ederim inanın pişman olmassınız biz çok memnun kaldık..:))

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ülviyeciğim hoşgeldin allah içine sindirsin. İnşallah bende bir tatil yapabilirim. Pastada harika olmuş canım ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Çello görünümlü harika bir pasta, gerçekten çok emek harcadığınızdan eminim. Ellerinize sağlık.Bu arada İzmir Çello Kursu tarafından yazılmış Çellonun Bakımı Nasıl Yapılır adlı makalemizi de mutlaka okumanızı öneriyoruz.!