13 Mart 2010 Cumartesi

Böğürtlenli Kolay Pasta ve biraz ondan biraz bundan


Biraz ondan biraz bundan derken birikenler yığıldı..:))Efendim gelelim pastamıza böğürtlenli kolay pasta bunun adı, ziraa gerçekten çok kolay

Yapılışında hazır pandispanya kullandım , alman ürünü olan pandispanyadan gerçekten çok memnun kaldım çünkü boyut olarak da bizim alıştığımız markalardan daha büyüktü.

Kremasına gelince
  • 1 paket krem ole vanilya
  • 1 paket krema
  • 1/2 brd. pudra şekeri (arzuya göre 1 brd. yapabilrsiniz)
  • 3 çorba kaşığı tepeleme krem peynir

Pudra şekeri ve krem peynir güzelce çırpılır ardından krema ilave edilir. Diğer tarafta krem ole 2 brd sütle hazırlanıp karışıma ilave edilir ve tekrar çırpılırve pasta kremamız hazır.

Dondurulmuş böğürtlenler her katmana hazırlanan pasta kremasıyla birlikte uygulanır. Bir kaç saat sonra tüketilebileceği gibi bir gece buzdolabında dinlendirildikten sonra çok daha lezzetli oluyor. Afiyet olsun

Sıra biraz ondan biraz bundan olanlara..:)))







Biliyorum ne alaka ama aşure ayında hayatımda ilk defa aşure yapmıştım, niyetim hemen yayınlamaktı ama yoğun trafik nedeniyle maalesef bugüne kısmetmiş.








Çilek şekerlemelerimizin tarifini daha önce yayınlamıştım ,bitirmede misafirlere eşlik etti..:)



Menekşe sepetlerimiz komşumun misafirleri için hazırlandı genelde yapım ona ait oluyor dekorasyon kısmı bana ve nedense gelen misafirler aç dönüyor çünkü her kez yemeyip saklamak için eve götürüyor..:)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

cnm hersey mükemmel ellerınıze saglık :) sevgıler