12 Ekim 2010 Salı

Kurabiye Geçidi 3

Evet sonunda biriken kurabiyeleri sabırla ekleyip yayınlıyorum. Umarım arada unutulanlar olmamıştır.(Açıkçası bu istikrarlı gidişime ben bile şaşırıyorum..:)) ) Her zamanki gibi pembe bebek kurabiyeleriyle başladım..:))

Arada kimin ve ne için olduklarını unuttuklarım da var o yüzden şimdiden özür dilerim. Aşağıdaki yeşil mavi kurabiyelerimiz adım kurabiyesi ve içinde paralar gizli..:))umarım kimsenin dişi kırılmamıştır
Balık kurabiyelerimiz pastaların yanında doğum günü için eşlik etti, ben yaparken çok keyf aldım .
Sevgili arkadaşımızın ikizleri için gitti Ilgaz&Uras kurabiyeleri , aramızda kalsın bir ay sonra birinci yaş günleri ve ben ancak fırsat bulup doğum kurabiyelerini yayınlayabiliyorum..Kaliyo kurabiyeleride Kaliyo pastasına eşlik etti
Araba ve top kurabiye buketi Yaman'ın birinci yaş günü kurabiyeleri, ardından tekrar Yaman için araba şeklinde ilk adım kurabiyeleri

Bebek kurabiyeleri İstanbul'a hediye gitti elbiselerde bebeğin ablası için eşlik etti...:))
Son olarak da Poyraz bebeğin doğum kurabiyeleriyle Denizin çapa, simit ve deniz feneri saplı kurabiyeri doğum günü için hazırlandı.

Hiç yorum yok: